

Jaunums skolā!
Ar 2022.
gada septembri skolēniem tiek piedāvātas
mūzikas terapijas nodarbības!
Esam
aktīvi un piedalāmies!
Kārtība piesardzības pasākumu īstenošanai
Covid-19 infekcijas
izplatības ierobežošanai Lielplatones pamatskolas-atbalsta centrā ir
skatāma sadaļā "Dokumenti".
No 2019. gada 1. augusta Lielplatones internātpamatskola
ir mainījusi savu nosakumu uz Lielplatones pamatskola - atbalsta centrs.
Sakarā ar skolas nosaukuma maiņu ir mainījies arī skolas darbības mērķis.
Skola turpmāk ne vien nodrošinās skolēnam iespēju atbilstoši
veselības stāvoklim, spējām un attīstības līmenim apgūt pamatprasmes, kas
nepieciešamas personiskajai izaugsmei un attīstībai, pilsoniskajai
aktivitātei, sociālajai iekļaušanai, nodarbinātībai un tālākai izglītības
apguvei, bet arī
sniegs metodisku
atbalstu izglītības iestādēm darbam ar izglītojamiem, kuriem ir garīgās
attīstības traucējumiem.
Skola realizē šādas licencētas un akreditētas izglītības programmas:
-
Speciālās
pamatizglītības programmu izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem,
programmas kods 21015811.
-
Speciālās pamatizglītības programmu izglītojamajiem ar smagiem garīgās
attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem,
programmas kods 21015911.
-
Profesionālās pamatizglītības programmu Būvdarbi
programmas kods 22582011 (iegūstamā kvalifikācija Būvstrādnieks (ar
pamatizglītību)).
-
Profesionālās pamatizglītības programmu Ēdināšanas pakalpojumi,
programmas kods 22811021 (iegūstamā kvalifikācija Virtuves
darbinieks (ar pamatizglītību)).
Skola realizē šādu licencētu izglītības programmu:
-
Speciālās pirmsskolas izglītības programmu izglītojamajiem ar garīgās
attīstības traucējumiem, programmas kods 01015811.
Skolā uzņem profesionālās pamatizglītības programmās arī audzēkņus, kuri
mācījušies vispārizglītojošā skolā pēc speciālās pamatizglītības programmas.
Skola skolēniem
ar speciālajām vajadzībām nodrošina:
Nodrošina katra izglītojamā veselības stāvoklim atbilstošu izglītības vidi
un apstākļus, piedāvājot veselības stiprināšanai rehabilitācijas pasākumus,
piem., ārstnieciskā vingrošana, mūzikas terapija.
Optimālu izglītojamo skaitu klasēs un individuālu pieeju un atbalstu.
Labiekārtotas
internāta telpas, moderni un mūsdienīgi mācību kabineti,
mūsdienu tehnoloģiju pielietojums (interaktīvās tāfeles, videoprojektori,
datori, interneta pieslēgums) un interešu izglītības telpas.
Daudzpusīgi mācību priekšmetu pasākumi: konkursi, viktorīnas, sporta
sacensības (skolā, ārpus skolas, ārzemēs), erudīcijas pasākumi, radošo darbu
izstādes u.c.
Skolas ārpusstundu dzīve piedāvā katram skolēnam atbilstoši viņa interesēm
un vajadzībām daudzveidīgas brīvā laika pavadīšanas iespējas.
Izglītojamie saņem veselīgu un sabalansētu uzturu 4 reizes dienā, tiek
nodrošināti ar bezmaksas mācību grāmatām, mācību līdzekļiem (izņemot
individuālie mācību piederumi pēc Izglītības likuma 1. panta 125k
punkta), skola sedz ceļa
izdevumus.
Skolas atbalsta personāls: psihologs, sociālais pedagogs, logopēds, skolas ārsts, medicīnas māsas, montessori
pedagogs.
Skolas raksturojums.
Skolas
darbības mērķis ir nodrošināt skolēnam iespēju atbilstoši veselības
stāvoklim, spējām un attīstības līmenim apgūt pamatprasmes, kas
nepieciešamas personiskajai izaugsmei un attīstībai, pilsoniskajai
aktivitātei, sociālajai iekļaušanai, nodarbinātībai un tālākai
izglītības apguvei, veidot demokrātisku vidi izglītības programmu
apguvei, metodiski atbalstīt citas pašvaldības izglītības iestādes darbā
ar izglītojamajiem, kuriem ir garīgās attīstības traucējumi.
Skolas darbības pamatvirzieni:
·
izglītojoši
audzinošais;
·
ārstnieciski
profilaktiskais;
·
konsultatīvi
diagnosticējošais;
·
korekcijas
attīstošais;
·
darba, sociāli
integrējošais.
Skolas uzdevumi:
1.
īstenot licencētās speciālās izglītības programmas;
2.
izvēlēties izglītošanas darba metodes un formas atbilstoši skolas
specifikai, kas nodrošina skolēna personības harmonisku veidošanos un
attīstību;
3.
sekmēt skolēnu atbildīgu attieksmi pret sevi, ģimeni, līdzcilvēkiem,
apkārtējo vidi, valsti, veicināt integrāciju sabiedrībā;
4.
nodrošināt vispusīgu pedagogu, atbalsta personāla, izglītojamo vecāku vai
personu, kas realizē vecāku varu, sadarbību izglītojamā attīstībai;
5.
noteikt katra izglītojamā izglītošanas, ārstēšanas un korekcijas darba
mērķus un uzdevumus, vienlaikus nodrošinot pedagoģiski psiholoģisko un
medicīnisko korekciju un ārstēšanu. Ja nepieciešams, nodrošināt savlaicīgu
izglītojamā rehabilitāciju un iespējamo integrāciju vispārējās izglītības
iestādē;
6. racionāli izmantot izglītībai iedalītos finanšu, materiālos, personāla
un informācijas resursus.
Skolas himna
CAUR EGLĒM SKOLAS TAKA VIJAS,
LĪST PRETĪ GAISMA SAULES STARS.
KĀ DAUDZKRĀSAINAS DZIJAS MIJAS,
TĀ DOMĀS PIEDZIMST SAULES STARS.
PĀR EGLĒM SILTI VĒJI TINAS
VER SKOLAS DURVIS LIELS UN MAZS.
KAUT REIZĒM SĪKIE SOĻI PINAS,
TUR VISI KRIETNIE DARBI TAPS.
DAUDZ MAZAS, MĪĻAS ROKAS
SKOLAS SIENĀS GLĀSTĪT PROT.
TIK GAIŠAS, JAUKAS DOMAS
KATRĀ SIRDĪ PRIEKU ROD.
LAI EGLĒM ZAĻI SKUJU SVĀRKI,
UN TAJOS ILGI RASA ŽŪST.
MUMS SKOLA ZINĀŠANU SVĒTKI,
KAS TĀLĀK DZĪVĒ SILDĪS MŪS.
|
 |
Lielplatones internātpamatskolas struktūras shēma

|